17 desember, 2008

Pigg och kry.

Vaken till en ny dag.
Har inte sovit så bra allst, men ändå är jag utvilad i kroppen. Detta hus är ganska lyhört från våningen åvanför. Där ligger en mopedreparations firma, och lite målarstudios. Och jag kan lova att man hör varenda fotsteg som personerna tar där uppe.
Inatt va det dessutom någon som tyckte att det passade att släpa runt något tungt på golvet.
När klockan va 4 så va jag på bristningsgränsen till att gå upp och börja gapa. Plötsligt så slutade det.
Då kunde jag enkelt bara vända på mig och somna om.
Nu ska jag klä mig för att sedan bege mig till Eskilstuna och träffa min far. Sista gången för i år. Nästa gång han och jag kommer ses blir nog i sommar då det kommer bli ett semesterbesök till honom och hans tjej i Spanien.

Vad ska ni hittapå idag då?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Här kan du förklara all din kärlek för mig!