07 mai, 2009

E-post: DSC00952.JPG

Man kanske skulle uppdatera denna blogg lite med.
Har skapat mig en blogg som bara är för mig. Just bara för att kunna skriva
av mig.
Då blir det lätt så att man glömmer denna.

Men i alla fall. Tyvärr finns det inte så mycket tid att blogga nu för
tiden. Jobbet sätter stopp, och sedan den lilla tid jag är ledig vill jag
försöka umngås med den som betyder mest för mig. Min älskade flickvän.

Hon har kommit in i en form av städmani nu tror jag. Inte mig emot, jag har
knabbt tid att sova om natten, så jag hinner inte med sådant. Och tyvärr så
är inte den värsta tiden inne än när det gäller jobb.
Satt och kollade igenom bokningarna för sommaren. Fyyyyyfan!!!

Men, Jobb = bra pengar!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Här kan du förklara all din kärlek för mig!