13 februar, 2009

Telefonsupport.


Att vara telefonsupport kan vara fint ibland. Kotten skrev nyss till mig på MSN och sa att dom hade ringt från Starlight (nattklubben i katrineholm) och sagt att deras Lab-Steg va trasigt. Efter många suckar och åmanden så tog han sig ner. Det tog kanske 10-15 minuter så får jag ett SMS med texten "Mummel... Morrr...". Ringde upp direkt och frågade hur det gick.
Allt ha sa va: "Det funkar, lyser blinkar, men låter inte."
Ställde dom vanliga frågorna om alla kablar satt i, ditskruvat och liknande. Han sa ja, ja, ja... Bad en extra gång att kolla Speacon (se bild) kontakten som går ut från steget, då jag vet sedan tidigare att det vart lite problem med den.
Barrabing... Det funkar....
Tacka mig! Tacka mig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Här kan du förklara all din kärlek för mig!