20 september, 2009

Slitsamt...


Det är ganska slitsamt att vara borta från älsklingen, men man uppskattar tiden tillsammans när man väl är nära.
Nu är det så att jag och Sara jobbar nästan lika mycket, enda problemet är att jag inte jobbar hemma i byn. Så det blir en och annan hotellnatt för mig.
Visst är det underbart med nybäddat var dag, rent och snyggt överallt, hotellfrulle.
Hade jag fått välja mellan det, eller sova med älsklingen så finns det bara ett val.
Och det är INTE hotellet.

Den här helgen va allt annat än utvilande.
Fredagen blev längre än vad jag hade hoppats på. 10:00 till 03:00 i fredags. 09:00 till 06:00 igår, och idag blir det lite vila kan man säga. 14:00 till 20:00.

Vart jag än i världen är, så finns du nära mig älskling...

1 kommentar:

  1. hej.
    Jag vet inte riktigt hur jag ska ta din kommentar..?

    Mvh
    Sandra

    SvarSlett

Här kan du förklara all din kärlek för mig!