23 april, 2009

Work work....

Ny dag, nya tag.

Ser nästan fram emot 12 timmar med arbete.

Ska packa semin med massa saker, ska sitta och rita lite i wysiwyg för att se hur man på ett snyggt sätt kan få alla saker att nå scenen, samt att det ska se bra ut framifrån också.

Har för övrigt sovit skitdåligt inatt. Hade mardröm, efter mardröm. Alla handlade om att jag och Sara gjorde slut.

Eller, Sara gjorde faktiskt slut med mig, genom att skriva ett brev (på datorn, inte handskrivet).

Hur och vad som stod får ni inte reda på idag.

Off i go then!!!!

1 kommentar:

  1. Jävla mardröm och avslöja mina planer då! Sitter och författar det där brevet nu... Eller så är jag bara väldigt, väldigt ironisk just nu. OM jag någon gång skulle vilja göra slut med dig så lovar jag dig att det inte kommer att bli genom något brev. Älskar dig!

    SvarSlett

Här kan du förklara all din kärlek för mig!