30 november, 2008

Om lite mer än ett dygn..

Befinner mig i stockholm nu. På ett ställe som heter "Rival". Värdelöst ställe om jag får säga så.
Jag är på helt fel humör idag. Jag är inte den som ber om hjälp. Men när jag ser att någon annan springer runt och jobbar så frågar jag om han behöver hjälp, eller ser om något saknas som jag kan göra. Sätter mig inte ner och leker med en gitarr, eller sätter mig och pratar.
Kommer bryta ut rejält om inte folk tar egna initiativ snart. Då kommer jag säkert riskera mitt jobb med. Men hellre att berätta för folk hur lite värda dom är i mina ögon, vara rak och ärlig och bli av med jobbet, istället för att vara för snäll och bara bita ihop, samla på sig skit och må dåligt.
Va allt jag ville skriva för stunden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Här kan du förklara all din kärlek för mig!